Grazas profe Pablo ❤️

 Hoxe despedimos al profe Pablo dándolle os agasallos que elaboramos con tanto cariño. Grazas por todos estos meses de aprendizaxes, cariño, sorrisos… Desexámosche o mellor. As portas da escola están sempre abertas para ti. Volve sempre ❤️














Comentarios

Entradas populares de este blog

PARABÉNS THIAGO 🎂

Saída de outono 🌰🌽