Museo de Pontevedra 5ºEI 🖼️

 Hoxe o alumnado de 5ºEI desprezouse ata Pontevedra para visitar o Museo a través da actividade titulada “A bruxa das cores”. 












Comentarios

Entradas populares de este blog

PARABÉNS THIAGO 🎂

Saída de outono 🌰🌽