Adornos de Nadal🌲🌿

 Hoxe realizamos un obradoiro de Nadal na escola acompañados das familias que poideron pasar un ratiño connosco elaborando estas bolas de Nadal a partir dos elementos naturais traballados previamente na escola e que recolectaron durante esta fin de semana coas suas familias. 

Moitísimas grazas pola vosa colaboración e implicación! O resultado foi marabilloso! 



















Comentarios

Entradas populares de este blog

PARABÉNS THIAGO 🎂

Saída de outono 🌰🌽